Ta hjälp av oss.

Boka en workshop i kundupplevelsen

boka en workshop i kundupplevelse

Workshop med ett utifrånperspektiv som lyfter blicken.

När man jobbat länge i samma organisation är det lätt att fastna. I processer, i gamla sanningar och i det interna perspektivet. En workshop med extern facilitator hjälper er att se på verksamheten med nya ögon. Den skapar samsyn, visar vägen framåt och ger ett tydligt avstamp för förändring.

Våra workshops

Vi erbjuder tre olika upplägg beroende på var ni befinner er och hur ni vill jobba vidare.

Startworkshop

För er som vill komma igång

En halvdag där vi tillsammans kartlägger nuläget, identifierar de viktigaste touchpoints och prioriterar era insatser. Ni får med er konkreta rekommendationer och en tydlig startpunkt.

49.500:-

Boka Startworkshop

Strategidag

För er som vill ta ett helhetsgrepp

En heldagsworkshop där vi arbetar igenom hela kundresan, från varumärke till upplevelse. Vi tittar på drivkrafter, emotionell kommunikation, värderingar och touchpoints. Fokus ligger på att skapa en sammanhållen strategi som känns och fungerar.

84.500:-

Boka Strategidag

Egen workshop

För er som har särskilda behov

Vi skräddarsyr en lösning utifrån era mål och utmaningar. Kanske vill ni kombinera insiktsarbete med konceptutveckling, eller jobba mer fokuserat med specifika målgrupper. Vi utgår alltid från er kundupplevelse – och bygger processen kring den.

Offert

Boka Egen workshop

Vilken workshop passar er?

Det kan vara svårt att veta vilket upplägg som passar bäst.
Genom att svara på fem snabba frågor får du en första rekommendation anpassad efter var ni står idag.

Vad ni får ut av en workshop

Oavsett vilken workshop ni väljer går vi igenom er kommunikation, era kanaler och touchpoints. Vi diskuterar varumärkets roll för affären, och vilka möjligheter ni har att stärka kundlojaliteten genom relevans, särskiljning och emotionella värden.

Varje workshop avslutas med konkreta rekommendationer för hur ni kan utveckla upplevelsen.

Våra workshops utgår från tre grundfrågor:

  • Vad erbjuder vi som är relevant för våra kunder?
  • Vad gör vi för att särskilja oss från konkurrenterna?
  • Hur blir vi ett attraktivt alternativ för fler kunder?

Psykologisk säkerhet

En workshop där allt kan sägas.

Förutsättningen för en lyckad workshop är att arbeta med psykologisk säkerhet. En tro på att man inte kommer att straffas eller förödmjukas för att man tar upp idéer, frågor, oro eller misstag. Amy Edmondson – Harvard Business School

Boka en workshop

Vilken workshop vill ni boka